helbra helg!

Har varit bland dom bästa helgerna på länge om man får säga så heh. Fredag blev det middag med cissi, sen har jag skjutsat folk och varit ute och glidit med min prins.
Lördag var det julmarknad i hakkas, så vårt företag hade fiskdamm för att tjäna ihop pengar, och det gick bättre än väntat. På kvällen for jag och världens bästa pojkvän på hans systers 40års fest. Drack lite och hade det mysigt, sen for vi ut på raggen med cissi och pratade med lite folk, hur bra som helst. Idag hade det blivit säng/filmmys hela dagen. Nu ska jag ta och fixa klart mina sista julklappar.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Sofia, 19 år från Norrland. Bloggar om allt och lite till. Gillar att spendera en massa tid på gymmet och i danslokalen, umgås med pojkvän & vänner, och hålla på naglar.





RSS 2.0