Måndag igen

Som rubriken säger, nu är det måndag igen. Har haft en sjukt fin helg. Jobbfredag sen for jag babe, E och D till Marcus på party. Hade en sjukt fin kväll där innan ja o babe fick skjuts hem. Lördag var de sängläge heeeela dagen förrutom kvällen då vi for o köpte godis och fortsatte kolla film, sånt man får leva med dagen efter heheh. Jobb på söndag och sen for ja o babe och hämtade mat och sen kom E & D och spelade bingolotto med oss. Så så har min helg sett ut, mer detaljer ids jag inte skriva. 
 
Idag klev jag upp redan 04.30, de kändes som att vakna mitt i natten, eller aa det var nog mitt i natten haha. Jobbat från 5.30 till 15.30 så nu är jag trött. Men tog en pn efter jobbet så man orkar med gymmet och dans sen, men behöver nog ändå en redbull så jag orkar hehe. Bjussar på lite bilder från helgen!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Sofia, 19 år från Norrland. Bloggar om allt och lite till. Gillar att spendera en massa tid på gymmet och i danslokalen, umgås med pojkvän & vänner, och hålla på naglar.





RSS 2.0