Söndag

Börjar bli allt för glest mellan inläggen, skäms på mig. 
Har vart en del förmiddags skift denna vecka, jag som är så dålig på att vakna tidigt. Jag blir aldrig van hur många dagar jag än försöker att sova så man är pigg på morgonen och jobbet. Men idag var de iallafall sovmorgon, och denna vecka är jag ledig 4 hela dagar!! Det behövs efter en enda ledig vecka sen maj, hehe. Beställde nyss en massa kläder från HM, behöver nytt i garderoben. Påtal om de har jag fyllt på sminkväskan med en hel del nytt, det kommer upp i ett eget inlägg senare idag!

Helgen har spenderats hos baby och på jobbet. Blev även taco-middag igår, så sjukt gott med tacos!!
Idag spelade jag, älskling, Emma och Dennis bingolotto, heeey pensionärer. Sen har vi även vart hos D och spelat lite spel. Nu ska ja hoppa i sängen med en massa serier tills jag somnar och imorgon väntas en heeel del timmar i danslokalen.

 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Sofia, 19 år från Norrland. Bloggar om allt och lite till. Gillar att spendera en massa tid på gymmet och i danslokalen, umgås med pojkvän & vänner, och hålla på naglar.





RSS 2.0