Träningsvärk från helvetet.

Har hunnit med att göra mig nya naglar idag! 
Har världens hemskaste träningsvärk i både rumpan o baksidan av låren idag, kan knappt röra mig. Men vem har dött av träningsvärk? Ska byta om till danskläderna för att spendera några timmar med E i danslokalen innan de blir middag på AT och sedan danselever och gym, gillar de här måndagarna!

Jag har ju inte heller berättat att jag fick hem ett par supersnygga leggings från STRONGER förra veckan, är helt kär i dem! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Sofia, 19 år från Norrland. Bloggar om allt och lite till. Gillar att spendera en massa tid på gymmet och i danslokalen, umgås med pojkvän & vänner, och hålla på naglar.





RSS 2.0