En lista

Visste du ..

att jag vill ha – en ny skoter
att min senaste kyss – var i måndags!
att jag lyssnar mest på – musik såkalrt
att jag pratar – lite för mycket ibland
att jag inte gillar – skolan
att min första riktiga kyss – var med mitt ex
att jag avskyr när folk snackar – om saker dom inte vet något om.
att kärlek är – Det bästa men ändå det värsta som finns
att jag gillar att – dansa, umgås med vänner och pojkvän, mysa och köra skoter
att jag alltid kommer att – vara mig själv.
att jag är hemligt förälskad i – i min pojkvän, inte för att det är speciellt hemligt!

att sist jag grät var – väl nåt tag sen
att min mobiltelefon är – en Samsung Galaxy s3
att när jag vaknar på morgonen – så vill jag fortsätta sova
att innan jag går och lägger mig – borstar jag tänderna
att idag har jag –städat och sminkat mig :o
att i kväll ska jag – dansa och umgås med min prins!!
att i morgon kommer jag – umgås med min prins
att jag längtar tills – nästa sommar

Har du:
Någon som förstår dig? jodå!
Någon som du saknar? yes
Någon som du hatar? hata är ett så starkt ord..
Vem kramade dig senast? Emma och linda för att vi blev klar med dansen hah
Vem pussade dig senast? Min pojkvän!
Vem ringde dig senast? cissi
Vem ringde du senast? Robin
Vem var hemma hos dig senast? typ robin
Vem var du hemma hos senast? Diana
Har du några kärleksproblem? inget som man inte kan lösa med sin kärlek
Har du pratat med någon idag? pappa 
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? jo åt hunden haha

Jag:

Är singel? nae
Svär ofta?haha nejfan

Sjunger i duschen? inte då
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nje
Skrattar åt dina egna skämt? hahahah men typ
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? jep

Har du:
piercingar? öronen
Tatueringar? en
Syskon? 2 halvbrorsor

Jobb? nae
För många vänner? kan man ha för många?!
Rymt hemifrån? ja haha
Färgat håret? jaa
Bra självförtroende? nja
Sagt ”jag älskar dig” till någon?  jorå
Varit kär? yes
Gjort något olagligt? jorå

Brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? haha jup
Sett en fallande stjärna och önskat? nå ei
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? sääääkert
Smugit ut utan lov? jao
En hemlighet som ingen annan vet? nte vet jag haha
Sovit en hel dag? japp
Somnat gråtande? 
Blivit generad inför folk? nja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? .nej
Ätit musslor? nej
Blivit kallad player? jo tror fan de
Färgat ditt hår svart? underhåret bara

Vad:
Längtar du till mest just nu? Våren, tills jag blir 18, körkort, ny skoter, sommaren
Ska du göra i helgen? umgås med hjärtat
Har du för kläder på dig? jeans underkläder tröja
Gjorde du igår? dansade ca 3 tmmar, sen bara kollat pll
Ska du göra i sommar? fylla 18, ta körkort, resasomfan och jobba tror jag
Åt du senast? suovas
Har du för mobil? samsung galaxy s3 fortfarandeee
Vad köpte du senast? en dricka igår

Vem/vilka:
Slog du senast? inte vet jag
Fick du sms från senast? bobbe
Pratade du med? pappa
Var du med senast av det motsatta könet? robin och dennis
Kan du lita på mest? min pojke
Vet mest om dig? jag 
Sov du tillsammans med senast? robin


Allmänt:
Har du pussat en groda? nä uh
Kan du hjula? nej men måste lära mig det till maj
Biter du på naglarna? nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpt en fucking ny skoter
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nå inte
Har du sjungit inför publik? inte själv
Följer du mode? säkert
Är du hun
grig? joofan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Sofia, 19 år från Norrland. Bloggar om allt och lite till. Gillar att spendera en massa tid på gymmet och i danslokalen, umgås med pojkvän & vänner, och hålla på naglar.





RSS 2.0