En lista

 Åtta saker om dig själv!
 1. är du singel? - Nej det är jag inte.
2. är du lycklig? - Det är jag!
3. är du uttråkad? - jo just nu, haha
4. är du ledsen? - nejdå!
5. är du italienare? -  hahah nej
6. är du cooling? - absolut!
7. är du från irland? - det är jag inte
8. är dina föräldrar fortfarande gifta? - jo

Åtta saker om ditt kärleksliv!
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nja eller jag vet inte
2. har du någon gång blivit sårad? - joo
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille samma natt flera gånger? - varje natt no
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?  Jo
5. har du pussat någon under de två senaste veckorna? - ja såklart!
6. har du haft en hemlig beundrare? - hur ska jag veta det? hahah.. 
7. är du kär? -Att jag är!! no
8. vill du gifta dig när du blir stor? - jo det vill jag nog

Tio saker, två alternativ!
1. Kärlek eller lust? - kärlek!
2. Hår eller ögon? - HÅR! 
3. Katter eller hundar? -  hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga - Få bästavänner 
5. Tv eller internet? - Internet, tittar inte ens tv...
6. Coca-Cola eller Pepsi? - cola!
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? - båda indecision
8. Pengar eller lycka? - helst båda .. hehe
9. Dag eller natt? - beror på!
10. Msn eller mobil? - Mobil, vem fan använder msn?

Tio "har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - hahah njaa. 
2. Brutit ett ben? - handleden
3. Gjort nåt du ångrar? - vem har inte ? wink
4. Hoppat Bungee Jump? - absolut inte
5. Ljugit för någon du tycker om? - Inte vad jag kan komma på
6. Ätit en hel tårta?- nej haha
7. Gjort bort dig offentligt? - jo..
8. Viljat bli tsm med ditt ex igen? Nå verkligen inte
9. Gråtit när ett husdjur dog? - jo min hamster när jag var typ 7
10. Velat försvinna? - ja


Tio senaste!
1. Telefonsamtalet du gjorde? - mitt hjärta för några dagar sen, haha 
2. Telefonsamtalet du fick? - öh men typ morsan
3. Personen du var med? - Emma
4. Roligaste grejen som hänt? - hahaha inte vet jag
5. Personen du sms:ade? - Hjärtat
6. Du kramade? - älsklingen
7. Du senast skrev till på facebook? - Dianaaaus
8. Du kommenterade? - vet inte? 
9. Du tillbringade natten med? -Världens finaste robin no 
10. Låt? - We own it - 2 chainz & wiz khalifa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Sofia, 19 år från Norrland. Bloggar om allt och lite till. Gillar att spendera en massa tid på gymmet och i danslokalen, umgås med pojkvän & vänner, och hålla på naglar.





RSS 2.0