Torsdag

Har märkt att jag bara skriver tråkiga inlägg, men jag har ingen aning om vad jag ska skriva.
Har iaf haft skola från 8:30 - 13. På slöjden sydde jag nån kudde som förövrigt ser helt skev ut. Och på musiken har alla nior tränat på låten till avslutningen. Jag och moa + våran lilla kör har även tränat våran låt vi ska sjunga. Vi får se hur det slutar. Imon är sista dagen på Tallbacka, känns hemskt men ändå fint! Vill inte byta klass.. Nej nu ska jag fortsätta kolla five-0 och vänta på att min fina pojke kommer hit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Sofia, 19 år från Norrland. Bloggar om allt och lite till. Gillar att spendera en massa tid på gymmet och i danslokalen, umgås med pojkvän & vänner, och hålla på naglar.





RSS 2.0