Fredag imorgon!

veckan har gått hur fort som helst. Den började med att jag och emma hade dansgrupper både måndag och tisdag, hur kul som helst! både igår och idag var jag en sväng till cissi, hjälpte henne att fixa en fotovägg. Idag har vi käkat scones med lemoncurd och grädde, bland det godaste jag ätit!! och kollat bigbrother.

Skolan har också flytit på som vanligt, men en hel del arbete med UF, hur kul som helst det också. Nu ska jag hoppa i sängen och ladda för fredag imorgon, då får jag träffa min babe.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Sofia, 19 år från Norrland. Bloggar om allt och lite till. Gillar att spendera en massa tid på gymmet och i danslokalen, umgås med pojkvän & vänner, och hålla på naglar.





RSS 2.0