Snart helg

Igen?! tiden går såfort så hinner inte riktigt med haha, snart är lovet slut, tråkigt att komma tillbaka till skolan. Har hunnit umgås med min pojke en liten stund igår och han var även här med mig inatt. Sen for jag med Emma och handlade lite till imorgon, hängde i danslokalen en stund, som vanligt eller? ;)

Gjort iskaffe har vi å hunnit med, även kollat lite bigbrother och ätit godis. Nu ska jag kolla lite gossip girl och försöka sova, hatar att sova ensam..  Gonatt!

(tb, norge, sortland)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Sofia, 19 år från Norrland. Bloggar om allt och lite till. Gillar att spendera en massa tid på gymmet och i danslokalen, umgås med pojkvän & vänner, och hålla på naglar.





RSS 2.0