Frågor om den du älskar!

Vad heter han/hon? - Robin Nyberg

Hur gammal är han/hon? - 16

När fyller han/hon år? - 13 Oktober

Var bor han/hon? - mellanområdet

Har han/hon husdjur? - Jo, 2 hundar

Vad kallar du honom/henne? - gubben, hjärtat, älskade du osv

Vad kallar han/hon dig? - Samma typ

Hur länge har ni känt varandra? - Ett å ett halvt år kanske

Hur länge har ni varit tillsammans? - 9 månader och 3 dagar

Vad gör ni när ni träffas? - Allt möjligt!

Hur ofta är ni med varandra? - rätt ofta!

Är han/hon snygg? - Snyggast!

Vad är det sexigaste med honom/henne? - Hela killen!

Vad är det vackraste med honom/henne? -Säger samma där!

Vad är det bästa med honom/henne?Att han är sjukt snäll, alltid finns där för en och att han älskar mig för den jag är!

Är han/hon en jävel på att kyssas? - Att han är, den bästa fan!

När ska ni ses nästa gång? - Onsdag, eftersom ja drar till luleå imon.

När var du med honom/henne senast? - Igår!

Är han/hon tjock? - Inte ens nästan!

Är han/hon snäll? - Den snällaste som finns

Vad lyssnar han/hon på för musik? - Rap, hiphop, dubstep, rock, metal, typ

Vad är han/hon bra på? - allt möjligt!

Vad är han/hon mindre bra på? - Jag har fan ingen aning.

Vad gillar han/hon för filmer? - En massa!

Vad tycker han/hon mest om? - Umgås med mig, och sina vänner. Typ köra skoter/fiddy osv och skejta

Vad tycker han/hon bäst om hos dig? - Fråga inte mig

Brukar han/hon ge dig komplimanger? - Jo!

Har du gråtit i hans/hennes famn? - Nej det e inte ofta jag gråter.

Har du vaknat upp i hans famn? - Jadå!

Charmig, blyg eller otrevlig? - Charmig

Har han/hon träffat dina föräldrar? - Jajjamen

Gillar de honom/henne? - Jadå

Vad gillar han/hon för mat? - pizza och grillat. Heheh

Tar han/hon hand om dig? - Att han gör ♥

Pratar ni om allt? - Att vi gör!

Vet han/hon allt om dig, och vet du allt om honom/henne? - Det mesta iallafall

Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - Att han älskar mig.

Brukar ni sova med varandra? - Ja de brukar vi!

Tycker du om honom/henne? - Jag älskar honom!

Tycker han/hon om dig? - Och han älskar mig!

Gör du allt för honom/henne? - Att jag gör!

Kan du lita på honom/henne? - Mer än någon annan

Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - Han skulle bli den bästa!

Hur länge kommer ni vara tillsammans? - Hur länge som helst, han är det enda jag vill ha!

Något du vill tillägga? - han är det absolut underbaraste och bästa pojkvän man kan ha. Jag älskar dig mer än ord kan beskriva min fina robin ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Sofia, 19 år från Norrland. Bloggar om allt och lite till. Gillar att spendera en massa tid på gymmet och i danslokalen, umgås med pojkvän & vänner, och hålla på naglar.





RSS 2.0